7 Kasım 2012 Çarşamba

Takdir........... Bahçeşehir............

Nefret ettiğim bir semtte yaşıyorum. Tam 6 ay oldu. Buralardan gideceğim günü iple çekiyorum. Ama yiğidin hakkını vereyim dedim. Bu sabah ilk kez  hoş birşeyle karşılaştım. Bahçeşehir belediyesinin zabıtaları bizim çocukların okulunun önünde. İki zabıta karşılıklı  yaya şeridinde çocukların karşıdan karşıya geçmesine yardım ediyor. Hem de üşenmeden trafiği kesip elinden tutup tam karşı kaldırıma çıkana dek eşlik ediyor.
"Bravo" demek istiyorum. Nefret ettiğim semtin belediyesine teşekkür ederim. Demek ki istenince iyi şeyler yapılabiliyormuş. Benim geldiğim yer de herşey her zaman iyidir. Kadıköy ün hali hep başkadır. Ama buranın da bu seferlik hakkını vereyim dedim.
Gözlerime inanamadım. Çok medeni ve mutlaka olması gereken bir uygulama tekrar tekrar teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder