4 Kasım 2012 Pazar

Date with GLASS


Istanbul'da bulunan Cam Ocağı na sonunda bir günlük çalışma için katıldım. Süperrr bir doğumgünü hediyesi olarak bu programı aldım. Sabah başlayan programda Füzyon atölyesi , boncuk atölyesi ve sıcak cam üfleme olarak üç ayrı teknik uygulandı .
Müthişti ............ Ekte benim boncuk çalışmalarımı görüyorsunuz.



Çok keyifli bir çalışma oldu. Füzyon da iki tabak yaptım. Üfleme de ise sanatsal bir çalışmam oldu : )) ki onları haftaya alabileceğim. Elime geçer geçmez paylaşırım.


Camı biraz seviyorsanız , cam boncuklardan hoşlanıyorsanız hiç olmazsa sadece boncuk atölyesine katılmanızı şiddetle tavsiye ederim.



Cam Ocağı çok keyifli bir yer. Cennetin ortasında desek abartmış olmayız bir de buna işinin gerçekten ehli ve çok tatlı bir ekip eklenince sonuç ziyaretçinin oradan asla çıkmak istememesi yada sık sık gelmeye karar vermesiyle son buluyor.


Ben kendimi bildim bileli cam aşığıydım. Hangi kitaptı şimdi unuttum ama sanırım lise 1 de falan okuduğum bir kitaptan çok etkilenip cam heykeltraşı olmaya karar vermiştim. Hatta gayet net hatırlıyorum babamla nasıl olurumu uzun uzun tartışıp ( o dönemde ) cam bulmanın zorluğu fırını falan derken işin çok zor ve çok maliyetli olduğuna kara verip aşkımın üzerine sünger çekmiştim.



İnanılmaz keyifli bir iş artık elimden geldiğince çalışmaya çalışacağım sonuçlarını sizinle paylaşırım. Günün benim için anlam ve önemi :

1 - Harika bir doğumgünü hediyesi ...... öyle harika ki kaç yaşıma geldiğimi düşünmedim bile .... son seneler de sinirimi bozan rakkamlara geldim de..
2 - Keşke keşke keşke seramik ve cam okusaymışım........... olsun geç değil özel dersler ve cahil cesaretimle hızlı ilerlemek hedefim : ))
3 - Cam Ocağı inanılmaz keyifli Özellikle Sıcak cam atölyesinde ders veren Duygu hoca ile tanışmalısınız.
Hayran olunacak , çok tatlı, sıkılmadan uzun uzun anlatıyor, cesaret veriyor, sizi aşka getirip yaptığınız çoğu acuze işi bile o kadar aşkla anlatıyor ki siz de acayip keyif alıyorsunuz.

Umarım yeni yaşımın her günü bugün kadar keyifli geçer. Zaman nasıl geçti anlamadım. Seramik çalışırken de aynısı oluyor. Ben bu iş için doğmuşum da biraz geç anladım. Neyseeee zararın neresinden dönsem kar.
Okunmak ve yorumlanmak üzere...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder