2 Kasım 2012 Cuma

Parenting.....



Yine bir tespitte bulunacağım. Sözüm ebeveynlere : " Çocuklarımıza ben merkezli olmamayı öğretmeliyiz."
Etrafımda gördüğüm hani şu dünyanın sadece kendi etrafında döndüğüne inanan insanlar , büyük olsun çocuk olsun bana gayetttt itici geliyor.
Büyük antipatik birisi olup çıkıyor eee bana ne ama çocuklara yazık. Bari onlar olmasın. Üzüm üzüme baka baka kararacak tabii ki ama biz yine de dikkat edelim derim.
Daha hamile olduğumuzu duyduğumuz an "anne" sayıyoruz kendimizi. Bari hakkını verelim şu anneliğin.

Lütfen çocuklarımıza paylaşmayı , verince karşımızdaki insanın duyduğu mutluluktan dolayı bizim de mutlu olabileceğimizi öğretelim. Vermeyi ve paylaşmayı bilen, etrafındaki insanları mutlu etmekten zevk alan insan ben ce etrafına neşe saçar ve bu yüzdendir ki dünya daha yaşanılası bir yer olur.

Sadece kendine odaklanmış kusursuzluk ve her zaman daha fazlasının peşinde olacaklarına , çocuklarımız mutlu olmayı ve etmeyi bilen bireyler olsun. Ben ceeeee bu daha iyi. Tespitim budur. Okunmak ve yorumlanmak üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder