20 Kasım 2012 Salı

Yazmak istiyorum ama ..............



Yazmak istiyorum ama içim boş. Çıkmıyor , aklımı başka şeye veremiyorum. Bari sevdiğim fotoları paylaşayım dedim................





Bu vazo da içinde ki ortancalar da ben de olmalı............ Kıskandımmmmmmmmmmmmmmmmm


En sevdiğim marka........ İzini fotoğrafçıdan bulduğum bu reklama bayıllldımmmmmm. Hermes Nepale giderse ancak dua bayrağı olur........... Her genç bayana lazımmmmm.............



Bunlar bile zor anında birbirine yardım ediyor ............. enteresan ............ hele hele insan zannettiklerimiz .................. amaaaannnn neyse.................. Pamukanneannemin en ağır küfürü geldi dün aklıma : "kütük"
sonra düşündüm kütüğe ayıp. O bile yontulunca " heykel" oluyor............. yontulamamışlar haline yansın : ))




İnsan maviyi nasıl sevmez................... baktıkça nasıl içi açılmaz.....................




Sanırım insan sadece bebeğine böyle bakar............. bebek te o anaya yada babaya ................ bu nasıl bir aşk sa ...... tarifsiz, koşulsuz, karşılıksız............... yok yok insan ancak bebeğini bu kadar sevebilir ......




Bu da benden projeeeee O saçma sapan dümdüz beyaz yastık kılıflarını esprili hale getirmek çok kolay. Textil kalemleri her kırtasiye de var artık................. Enjoy..............................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder