5 Aralık 2012 Çarşamba

Dağ........Movie made in Türkiye



Mutlaka izleyin. Ben daha bugün gittim ama lütfen bitmeden kaçırmayın. Gişe yapsın ...... atlanmasın .........
Bu tarz filmler ben ceeee malesef politik oyunlara piyon oluyor ve özellikle geri çekiliyor. Basın da doğru dürüst yer bulmuyor. Birileri " Durun şimdi susun .zamanı değil tam susturduk şunları ..şimdi üzerimize sıçratmayalım " diyor olsa gerek.



Filme emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Oyunculuk müthiş. Yönetmen müthiş ............. Ben bazen ağladım bazen küfür ettim bazen de ohhhhh dedim. Beddua ettim dolu dolu..............
Alper Çağlar yönetmen , yolun açık olsun seyrettiğim ilk filmin sanırım ve çok etkilendim. Başarılarının devamını dilerim. Oyuncularrrrrr bir avuç ama hepsi süper. Çağlar Ertuğrul, Ufuk Bayraktar, Fırat doğruloğlu, Mesut Akusta, Gözde Mutluer........... Harika bir film mutlaka ama mutlaka seyredin. Sonunda 1984- 2012 yazacak ve bir liste gelecek. Yüzlerce Mehmet............. Yüzlerce Mustafa ............. Onlara saygımız olsun da bari listenin sonunu bekleyelim.
Artık bitsin bu dert ......... yetmedi mi? ..........................
Seyredin derim.........................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder