20 Aralık 2012 Perşembe

Kar Dolayısıyla : ))

Sabah başlayan kar yağışı İstanbul'luları esir aldı. Evet ben mahsur kaldım. Eskiden yani Cadde de otururken " ammaaaannn abartıyorlar bu sulu kar" derdim. Okulları tatil ederlerdi şaşırırdım. Haklılarmış (zaten ben de eskiden akşam eve gelipte TV da seyredince şaşırır kalırdım) Mahvolduk. Gerçi ben evde mahsur kaldım ama olsun sinirden ağladım.
Sabah önce birşey yoktu sonra 10 gibi bastırdı ve şu anda saat 24:00 ve halaaaa durmadı. Sonuç ben bir ara havalı havalı çıktım, evin önündeki yokuşta kaydım durdum ki ben kendimi karda kullanır bilirim....... Aynen geri geri kapalı garaja girdim. Eve çıktım ağla ağla ohhhh rahatladım.
 İğrenç yer buradan nefret ediyorum. Heeeee diyeceksiniz ki ne var İstanbul'da bugün heryer aynıydı yoooooooooo almıyayım. Burası ayrı appp ayrı. Sonuç 2dk mesafede olan okula gidemedim, taxi yok, araba çıkmaz. Ve sağolsun Ege'nin Koçu çocukları babaannelerine bıraktı.
Abartma diyen çıkmasın abartmıyorum hem herkesin derdi kendine ..............

Veeeee Pollyanna'nın Bursa şubesi olan arkadaşım : " Ne var bu hava da  tam kek yap, kurabiye pişir, şarap iç ohhhh " dedi ben de yarın yapacağım eğlenceli faliyetlerimi sizlerle paylaşayım dedim. Belki evde olanınız vardır ve dener. Have fun.....

Faliyet 1 ) 

Ispanak Strudel :

Malzemeler :

- Baklava Hamuru
- Bebek Ispanak
- 300 gr beyaz peynir
- 225 gr feta, ricotta yada kendi yaptığınız peynir
- 5 yumurta
- 3 yemek kaşığı tereyağ



Ispanakları blendar da çek. Yumurtaları ayrı bir kapta çırp. Sonra hepsini bir kasede karıştır peynirleri de ekle iyice karıştır. Tarifte yok ama ben karabiber de ekliyeceğim.
Sonra erittiğiniz tereyağı sürdüğünüz baklava yufkaların 4 kat üst üste koy ve malzemeden bolca alıp kapat. Şöyle kocaman sigara börekleri gbi yada kocaman kesilmiş apple strudel gibi olsunlar.
Fırınla bon appetit.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder