17 Aralık 2012 Pazartesi

TURKISH YOGURT



Ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............................................
Yoğurt yaptım. Hayatımda ilk ve hem deeeee müthiş oldu. Tarifi paylaşmalı dedim. Üzerimde kalmasın ben de Aysun'dan aldım.
Efendim sütü kaynatıyoruz. Biraz suyunu çekmesini bekleyerek yani tencerenin üzerinden 1 parmak falan aşağı inmiş olmalı.
Sonra ılınması için kenara alıyoruz. Ayrı bir kasede bu sütten biraz alıp, 1 kesme şeker, 3 yemek kaşığı yoğurdu iyice karıştırıyoruz. Sonra ılık sütümüze yavaş yavaş, ander ander karıştırarak ekliyoruz. Ve cam kaselere aldığımız ( fırına girebilen olmalı ) karışımımızı 30 - 40 derece ısınmış fırında 2 saat fırınlıyoruz. Ve sonuççççç Ta taaaaaa
Bonn Appetit *
* Afiyet Olsun             ENJOY.......................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder