5 Aralık 2012 Çarşamba

Fashion made in Türkiye

Hani " yokkk bizimkiler yapamıyooooo " diyenlerden iseniz. Yada hani şu " baaak şunu x000 tl ye ...... den aldım " deyip kafa bulanlardan iseniz . İşte sözüm özellikle size..................
https://miselaistanbul.com/www/int_about.php burayı ziyaret edin. Ürünlere tek tek bakın............
Sonra üşenmeyin kalkın kendi mağazasına gidin. Kendi mağazası dememin sebebi bence Misela satan şu büyük mağazaya giderseniz kafanız karışabilir. Yeterli keyif alamazsınız..............
Kendi mağazasına gidin Şık, sevimli, asil .......... Daha ne diyeyim çok hoş bir mağaza olmakla kalmıyor ürünler müthişşşşş , mağazada ki satış elemanı çok doğru bir seçim. Hepsi birden işte............
Ben aşık oldum ............ Bundan sonra ki hedefim Misela............ Hatta benim bayıldığım yabancı ve çooook pahalı bir marka vardı işte onun shopping bag kılıklı uyguruk muşamba çantası vardı .......... annem ve kardeşlerimin üzerimde uyguladığı aile baskısıyla senelerdir alamamıştım. Şimdi diyorum ki iyi ki almamışım Misela bu modelin alaaaasını yapmış. Hemdi vitrinine koymuş.
Unutmadan ekleyeyim işçilik süper deri kalitesi süper.............. Daha ne olsun. Enjoy............
Not:  Kavuşmamıza az kaldı bekle beni çantacımmmmmm
Not a ek : Sakınnn yanlış anlaşılmasın komisyon falan söz konusu değil firmanın benden haberi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder