7 Aralık 2012 Cuma

Özlediğim Günler...............



Benim su kuşlarımmmmmm ikisi de çok erken yüzdüler. İnceburun da doğup büyüyen iskeledeki herkesi heyecanlandıran " ayy bu daha doğru dürüst yürüyemiyooo bile " görüntüsünde olan - yaş itibariyle ama kolluksuz derin suda yüzen 2 sukuşu Derin ve Ege ......................Bu poz yanlış anlaşılmasın elindeki arkadaşlarda var diye alınmıştı ihtiyaç yoktu. Surattaki ifade ise nooooluuuuurrrrr çıkmayalımmmmmm
Ben çocuklarıma asla yeni yemek yediniz şimdi girilmez yada hadi artık çık biraz ısın mayonu değiş demedim.
Ve hiiiç sakıncasını görmedim. Deniz suyu sağlıktır. Çocuklarınızı çürüyene kadar suda bırakın hiiiiç zarar gelmez. Nasıl olsa sayılı gün : (




Ahhh bu yazzzzz.............. İnceburunun sumoları. Ege ve Selen .Ege'yi bu yaz kollukla sırt üstü bıraktığımda yüzerdi. İskeledeki kadınlar kalkıp onu seyrederdi. Ama malesef ispatım yok o sene kameramız çalındı. Mama yiyip şezlongda uyurdu. Hiiiç eve çıkmazdım o uyurken ben de kitap okurdum.


 Kızımla yaptığım ilk başbaşa yurtdışı gezimiz. 2.sınıftayken  kayak tatili............... Nice tatillere.........



En çok özlediğim....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder