5 Aralık 2012 Çarşamba

MY BABY DERİN 11



İşte benim lokumum hayatımmmmm herşeyim ilk gözağrımmmmm Derinimmmmmm
Dolu dolu 11 oldu bugünnnn 12 den gün alıyor ama yoooo aramızda kalsın ama kendileri şöyle buyuruyor 12 ymişler kardeşi Ege de 8 oluyormuş ehhh o da dünden razı zaten. Ben se istediğim yaş olabilirmişim. O zaman kime ne.............Ben 27 falanım biraz erken doğurdum kızım da 12 bu biline. : ))





 O kadar  büyüdü ki bu yaz saçını bile boyadı. Balyajjjj yaptı. Tang denen bir meyve suyu ve gıda boyası ile 1 hafta dayanan turuncu balyajı oldu. Bu sene güzel geçti güzellll Çok büyüdü kızım. : )





Varolma sebebim ve yaşama sevincim birarada. İkinizi de çooook seviyorum . İyi ki varsınız ve benimsiniz.
Nice mutlu ve sağlıklı yaşlara hep beraber benim tatlı kızım Derinim...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder