1 Aralık 2011 Perşembe

ON THE WAY TO DEPRESSION ............


Hava soğuk, sokaklar kudurmuş kendini dışarıya atmış ve geriye yani evine dönmeye hiiiiç niyeti olmayan insanlarla dolu. Ben önce iş sonra koş çocukları karşıla derken ev işleri yemek falan bir an duruyorum ve en son sadece kendi keyfim için ne yaptığımı düşünüyorum, düşünüyruuummmm ama ııı ıhhhh yok hatırlamakta zorlanıyorum. İşte bu bana olmaya başladığı an silkelenmem gerek deyip birşeyler yapıyorum.
Tam zamanı geldi bu hafta sonu cumartesiyi kendine ayır sabahtan akşama kadar ne istiyorsan onu yap demiştim kiiiiiiii sevgili eşim deliler gibi bir grip olup yatak döşek yattııııı. Sonuç benim hayal bu hafta da ertelendi mecburen. İnanılmaz bir grip titriyor ateş çıkıyor, boğaz felaket . Umarım çocuklara geçmez , benim boğazım gıdıklanmaya başladı ama hayırlısı. Şu "Keep calm " posterlerine bayılıyorum eve mutlaka asacağım ama hangisini seçsem derken işte şu anda benim hislerimi yansıtan budur.


Neyse geçer geçer.......Sıkıcı bir yazı oldu OK farkındayım ama kendimi affettireceğim SÖZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder