30 Ekim 2011 Pazar

İÇİMDEKİ ANARŞİST.....


Dün akşam 19:00 da Suadiye'den başlayan Cumhuriyet Bayramı yürüyüşüne katılabilmek için hersene yaptığım gibi son sürat hazırlanıp çoluk çombalak caddeye çıktık. Bu sene baştan tavırlıydım yani şu haberler yok kutlanıyor ,  yok kutlanmıyacak deprem oldu..... falan filan......AKP hükümeti bilinçli yapıyor yok zaten bunu bekliyor.......Bunları okuyup yorumlayarak kendinizi inatla caddeye atınca zaten - 1 ile başlıyorsun . Neden mi?
Her şeyde bir bit yeniği arıyor ve dayanamayıp geçen sene şu şöyleydi bu böyleydi diyorsun.
Şimdi ben emin oldum ki içimde bir anarşist yatıyor ok yatsın ne zararı var ama çocuklarımda potansiyel. O enteresan işte. Sebebi ise yürüyüşe katıldık III IHHH  bir ruhsuz bir sessiz. Ok büyük şehir belediyesi kutlamıyor ama biz kurtarılmış bölge Kadıköy belediyesi azıcık hazırlanış. Kanuna aykırı olduğundan herhalde....
Sessiz sedasız. Bilirsiniz o hoparlörden çıkan marşlar nasıl coşturur bizleri , sesimiz kısılana dek marş söyleriz. Ama yok bu sene yooooookkkkkk derkennnnnn........................
Tam Erenköy camii nin karşısında belediyenin kurduğu ekranın önüne geldik. Marş çalıyor ama ses kısık. Biz oraya çakıldık kaldık ve ben başladım " SEEEESSSSSS " diye bağırmaya tam o sırada siyah paltolu uzun boylu telsizli belediye görevlisi " burayı açalım ilerleyelim " diyerek önümden geçiyordu ki ben dayanamadım  " Niye iptal mi ediyorsunuz kapatacakmısınız " dedim. O hemen fil kulağına sahip olduğundan hemen döndü yoooo hanımefendi tır gelemiyor dedi. Ben de çatladım ne alakası var bu cadde hep kapanır dedim. O beni fazla kaale almadan DJ in yanına gitti iyice kıstırdı baktı biz mıhlandık kaldık ve seeeessss diye bağırıyoz 3- 4 marş izin verdi ses açıldı ama gitmiyor.
Benim 6 yaşındaki oğlum " seeessss " ve " bize ne gitmiyoruz " diye bağırıyordu. Orada coştuk durduk mıhlandık kıpırdamadık ve sonuç o siyahlı adamla ben dahil toplam sadece 3 kişi konuştu daha doğrusu ona bulaştı. Tepkisiz ve korkak olmuşuz diyordum kiiiiiii kalabalık yığılmaya başladı tır geldi bizde hemen arkasına geçtik. Sonuç neredeyse geçen seneleri aratmayan bir kutlama bir yürüyüş oldu.
Sonuç Kadıköylü olmak gerçekten ayrıcalık. Cuhmuriyet bayramını kim ne derse desin her sene kutlarız ve kutlayacağız. Ruhsuz ve tepkisiz halkımız için ise dua ederiz bir gün akılları başlarına gelsin ve geç olmasın diye.







Dualarımız ve dileklerimiz duyulsun ve gerçekleşsin. Okunmak ve yorumlanmak üzere.....







1 yorum:

  1. Ne mutlu banaki seni böyle yetiştirmişim.Seni çok seviyor ve gurur duyuyorum.

    YanıtlaSil