17 Aralık 2011 Cumartesi

CAPODANNO *.........2012.............



20 günden az kaldı.....Yeni yıl geldi sayılır. O kalsik What to do ? Where to go ? Listelerinden yapmıyacağım.
Daha önce yaptıklarım tutmadı olmuyoooo yapamıyor insan. Bir şekilde sebepsiz işte...... Sanki yeni yıla girerken o duygular daha yoğun yaşanıyor. Sonra rutine girince o liste unutulup gidiyor. O liste de klasik daha çok güneşin doğuşunu izle vardır. Ben geçen sene güneşin doğuşunu karşılayabilmek  için annemlerde kaldığım bir gün nöbet tuttum da zar zor seyrettim . Evim güney batıya bakıyor ve doğuşunu görmek için sokağa çıkmam lazım....
 O yağmurda yürüyüş yap falan olmuyooooorrrr Hayat yoğun .................






Ama bu sene herşey farklı olacak. Bütün dilekler gerçek olacak. İnanıyorum. Ben seeeeeeee ne yapacağım, şöyle sadece tek yorum 2012 hani Maya takviminde SON du yaaaa Evet ben de bazı şeylerin SONu olacak.

Mesela :
1) Hak etmeyen insanlarrrrr siz artık benden sevgi falan göremezsiniz deeee artık saygı bile şöyle böyle olacak. Yani ben nasıl istersem onu yapacağım ayıp olur , bana yakışmaz falan yok bu sene. İşte bir SON. Artık hak edene herşey OK ama size YOOOOOOKKKKK
2) Kendim için sadece kendim için bir şeyler yapamıyorum ya. Bu sene ona da SON. Kendime vakit ayırıp sadece kendimi mutlu edeceğim. Önceliklerim değişecek SON. Bu seneden itibaren artık önce ben.
3) Ertelemek yok hani şu listede ki Where to go? İşte benim en büyük zevkim. Mutlaka ama mutlaka o listeden bir yere gideceğim. O da bu sene ......Bu sene son , kim gelir , nasıl ayarlarım yooook GİDECEĞİM. Gelen gelir kalan sağlar sa benimdir.Artık SON. Gidebiliyorken git,ertelemeeeee......
4) İTALYANCA mutlaka bu sene daha fazla öğrenilecek. Ben kendimi bildim bileli hayran olup asla ders almadan kulaktan dolma ve yatkınlıkla neredeyse biliyorum. Ama bu sene sökeceğim. "Must" Yani.
Parli italiano? Alla fine.....**







He heeee farkındaysanız niyet bozuk ...................Alıp başımı gideceğim.............Listemin devamı gelecek. Siz okuyucular , takipçiler sizin listeniz de neler var duymak isterim. Okunmak ve yorumlanmak üzere....
* Yılbaşı
** İtalyanca konuşabiliyor musun? Sonunda.....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder