5 Aralık 2011 Pazartesi

HAPPY BIRTHDAY DERİN .........


Benim tatlım kocaman oldu , bu resimde 2.5 yaşındaydı. Bodrum'da öğle uykusundan yeni kalkmış ve fındık gibi bakıyordu. Şimdi kocamaaaan genç kız oldu yani dolu dolu 10 . Ama bir sıkıntısı var sene sonu doğumlu olduğundan arkadaşları 11 olmuş o da 11 mişşşş. Bu gün onun doğum günü. Hayat ona ve tüm çocuklara başarı, sağlık ve mutluluk getirsin. Her zaman yüzleri gülsün. Tek istediğimiz, dileğimiz bu.
Hani şu eskiden " ammaaaaannn" dediğimiz büyüklerin lafları var dı ya artık onları ben söyler oldum. Ve hepsi o kadar gerçekmiş ki ancak insan biraz daha büyüyünce anlayabiliyormuş. Evet yıllar çabuk geçiyor , evet hele hele 30 dan sonrası motor takıp son sürat geçiyor. Kaçırmamak lazım. Hayatımızdan hiçbir detayı kaçırmamak lazım. Bir de çocuk sahibiysek onların saniyelerini atlamamalıyız. Sonra pişman olmaktan sa bu gün dikkatli olalım yeter.




Küçücük şeyleri asla unutmadıklarını ve yine küçücük şeylerden deli gibi mutlu olduklarını unutmazsak sanırım çok sağlıklı ilişkimiz olur. Bu resimde kimbilir ne için küsmüştü bana ne kadar üzülmüştü. Şimdi tek hatırladığım Phaselis'tey dik.
Okuduğum bir yazıdan çok etkilendim. Yazar diyor ki : - Önce bir düşünün Nasıl bir ebeveynsiniz? sonra bir de onun yerine koyun kendinizi ve düşünün O sizin nasıl bir ebeveyn olduğunuzu düşünüyor? Sonra doğruyu kolayca bulacaksınız hiç merak etmeyin.
Bu nasıl doğru bir tespit. Ebeveyn olarak ben bazen evet çok bağıran olabiliyorum. Bazen tam çok sevimli bir şey anlatmaya gelen çocuğuma - ben sana ne dedim önce odanı topla yada kırk saattir söylüyorum dişlerini fırçalaaaaaa hadi yataaağaaaaaa. Ne anlamsız değil mi? Değer mi hiç? değil mi? Ama inanın pilimin bittiği anlarda saniyeler geçmek bilmiyor. Ama herşeye rağmen umarım Ben çocuklarımın gözünde iyi bir ebeveynimdir . İleride beni hep pozitif anarlar umarım. Annemde az çatlak değildi hani demeleri çok eğlenceli ama ayyyy annemde bazen sinirdi hiç çekilmezdi demeleri çok fena olur.
Günün anlam ve önemi : İyi ki doğumuşum ve iyi ki bu dünya tatlısı çocuklar benim. Derin'im nice mutlu yaşlara hep sevgiyle ve hep mutlulukla..................

1 yorum:

  1. Bence sen annelik görevini tam kıvamında yapıyorsun. Bu konuda endişelenecek en son kişilerden birisin bence. Ama benim annem senden daha çatlak o kesin.
    Seninki?

    YanıtlaSil