27 Aralık 2011 Salı

Tespit.....2012 bitmeden...........






Realist olmakta fayda var. Ama ben sanırım zaman zaman hepsi oluyorum. Pessimist dönemde kendimle dalga geçerek klasik "desperate house wife " modundayım diyorum. Optimist olup yan gelip yatıp bir şeylerin değişmesini beklediğim olabiliyor. Ama kabul edelim en doğrusu her an realist olabilmekte.

Ben şimdi bir tespitte bulunacağım. Seyrettiğim bir komedi filminden esinlendim. Konu şu: yaşları ileri yaşlarda olan komik bir çift var. Adam eline geçen her fırsatta karısıyla dalga geçiyor. Etrafındakiler onun her yaptığına gülüyor. Bu gülenlere karısı da dahil. Enteresan bir ilişki. Bazen seviyesizlik diyor bazen se gülüyorsunuz ve ne tatlı bir çift diyorsunuz.

İşte tam burada benim ampul yandı. Tam da böyle olan bir çift var akrabam ! Hem de akrabam yani !
Geçmişini geleceğini her şeylerini biliyorum anlıyacağınız. Bir anda anladım ki aslında adam kendi eksikliğini kamufle edebilmek için non-stop espri yapıyor. Hatta özellikle eşinin üzerine oynuyor ki extra tatmin olabilmek için. Yani iç sesi ohhh ne güzel geçirdin deyip duruyor. Benim akrabam da aynen böyle bir adamdı senelerdir komik tatlı insan bir anda gözümde aciz ve zavallı oldu. Diyeceğim şu ki hiç beklemediğiniz bir filmden bile ne dersler çıkartabilirsiniz. Şaşırtıcı değil mi?

Yani şimdi realist olalım etrafımızda böyle komikler varsa gülelim ama işin aslını kaçırmayalım ve hatta eğer hanımlar siz böyle bir eşe sahipseniz ......
O palyaçonun sesini kısmak gerekmez mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder