20 Aralık 2011 Salı

Yaz Geçer.....Yaz sen yaz........

Şu yeni yıl moduna bir türlü geçemedim. Evi de süsledim. Ama III IHHHH olmadı bu sene. Sebeb-i mucib-i belli değil. Ne yapmak istediğim de belli değil. Buradan bir şeyler paylaşıp sanırım önce kendimi mod a sokmaya çalışıyorum. Bakalım yılbaşını geçirmeden becerebilecekmiyim.

Bir itirafta daha bulunacağım. Anladım ki yazmak bana iyi geliyor. Okunur ? Okunmaz? bilemem ama ben yine de  günlük tutuyorcasına yazmaya devam edeceğim. Ben zaten 10 yaş ve 20 yaş arası günlük tutup sonra da o dönem ki boy-friend aman kıskanmasın gibi saçma bir sebepten hepsini son bir kez okuyup yırtmış ve atmış bir şabalak olarak biliyorum ki yazmak bana iyi gelir. Lise Edebiyat bölümü, üniversite İngiliz dili ve edebiyatı sonra Turizm okumam sanırım okumayı, yazmayı ve gezmeyi bu  kadar sevme sebebim yada bu aşk bana o bölümleri seçtirmiş te haberim yokmuş.
Neyse yazmak iyidir. "YAZ GEÇER" demiş bir büyüğümüz. Ne kadar doğru ben yazdık ça geçiyor. Unutturuyor, zehir atılıyor......Bir aşkım daha var seramik ve cam çalışmak o da bana çok iyi geliyor.Ve 2012 kararlarımdan en önemlisi mutlaka ve mutlaka bu sene atölye çalışmalarım başlııııyorrrr. O çamurla bir kavuşalım, bir de cam üfleyelim bakalım neler çıkacak. 2012 nelere gebe hep beraber burada görelim.....İşlerim tamamlanınca sizinle de paylaşacağım.
Okunmak ve yorum almak üzere...... Sesim geliyor muuuuuuuuu "2012Things to do " listesi için madde yollayan çıkmadı huuuuuuuuuuuuuuuu..................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder