29 Aralık 2011 Perşembe

Deşarj yolu ... Küfür.........

Ben küfür hiç sevmem. Seveni de sevmem. Hani derler ya - aaaa onun ağzına çok yakışıyor. Hayır efendim ben ce kimseye küfür yakışmıyor. Terbiyesiz yada ayyaş değilse.
Ama insanın sabrını zorlayan durumlarda şöyle dolu dolu bir küfür savurması çok güzel bir deşarj yoludur. Detox tur hatta tam detox içindeki tüm pisliği atar rahatlarsın. İşte bu gibi durumlarda benim en büyük ve tek küfürüm vardır ki o da............





Öküz. Evet Öküz. O nu söylemenin binbir şekli vardır benim lugatımda. Kısa ve normal ses tonuyla
" öküz " dersin şirin bile olabilir. Dolu dolu "Ökküüüüüüüz" dersin işte o zaman o acayip ağır kaçar , kaldı ki onu kimsenin suratına söyleyebilmişliğim - en azından bu güne kadar yok.
Ancak ve ancak İstanbul trafiğinde arkasından yada gaza gelip onu geçmişsem önünden dikiz aynasına bakarak " Ökküüüüüz" çekerim. Nereden geldim buralara şimdi ne yaparsan yap demeyin sakın. Bir bilgi paylaşmak için giriş yaptım sadece. 
Kaldı ki şunu unutmamalı , insanı rahatlatır içini boşaltır " Detox" bedene ve ruha iyi gelir o da fazlaya kaçmamak şartıyla.

Neyzen "Sövme Hürriyeti Apolojisi"nde bunu şöyle savunmuştur:
"Sövmek sinirleri dinlendirir. Dolayısıyla herkes için meşru haktır. Ben bu hususta hiçbir hudut tanımam... O, büyüktür sövme; diğeri küçüktür, sövme; cahildir, sövme; değeri yoktur, sövme; o halde kime sövmeli? Sorarım size, kime sövmeli? Dolayısıyla sevme hürriyeti olduğu gibi, sövme eşitliği de olmalı. Herkes herkese imkan derecesinde sövebilmelidir." 

Ehh, şimdi haklı mı? Haksız mı? Sövün gitsin. Malesef etraf Ökküüüüz kaynıyor. Yakın uzak kaynıyor işte. Hem de öküz olmanın doğum yeri, eğitim, aile, görgü vesaire.......değil. Aslında bunlar tabiii ki baş etken ama hiç te alakası yokmuş denilen insanlara da rastlıyoruz. Bu yüzden kimmiş neymiş takılmayın sövün gitsin.
Heee bir de unutmadan hayvan olan öküzlerden özür dilerim. İsimlerini ağzıma alarak onlara hakaret ediyorum hem onların nesini gördüm ki küfür olarak kullanıyorum. Sadece telafuzu, fonetiği hoş geliyor.

Sonuç : Melis der ki - Sevme hürrüyetimizi sonuna kadar kullanan biz,  yeri gelince ailemizi sevmek uğruna hiçe sayabilen biz , sövme eşitliğini de sonuna kadar kullanalım. Canımızı kollamak adına, aynadan bakarak ta olsa deşarj olalım. Kime zararı var ama bize faydası var...

Küfür, lisanın tuzu. Biberidir!
Neyzen Tevfik Kolaylı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder