10 Aralık 2011 Cumartesi

Essere felice per tutto il tempo*


* Her zaman mutlu ol.

Kolay mı? Kolay aslında. Mutlu et ki mutlu olasın. Daha kötü durumda olanları düşün ki mutlu olasın. Şükrünü bil ki mutlu olasın. Pollyanna ol ki mutlu olasın. Her ne şekilde yaşıyorsan mutlu olabilmelisin.
Bu cümleler bu güne kadar okuduğum doğu felsefesini anlatan yada kendini geliştirme serilerinin özüdür.
Sonuç yine (- ben ce) demeden yapamıyacağım : Mutluluk elimizde ama haberimiz yok. Hani şu evrene istediğimizi söylüyoruz o da bize sunuyor yaaaa işte o nu demek istiyorum. Mutlu olmayı isteyen oluyor. Aktan karadan, gökten buluttan, çocuktan çiçekten oluyor işte.
Bu paylaştığım resim her gün birisini mutlu et diyor , kendin olsan bile diyor sonra da. Her gün kendimizi mutlu edebilmek işte iş bu kadar basit.


Bazen her şey kötü gitse de , kendimizi çökmüş hissetsek te............ Güzellikleri paylaşsak ve atlatsak fena mı....... Ben şimdi bir güzellik paylaşacağım.
1) Hayranlarından özür dilerim ama ben o tarza hayran olmama rağmen kendisini daha doğrusu sesini yeni tanıdım. Chavela Vargas .......Müthiş bir ses. Dünya tanıyor ama cahil ben henüzzzz
Costa Rica doğumlu bu müzik aşığı kadın, 14 yaşında müzik aşkı yüzünden Mexico ya gidiyor. Erkek gibi giyinip, cigar içip silah taşıyor. Bir de hani şu meşhur Meksika pançoları vardır ya JORONGO onun da kırmızısını üzerinden hiç çıkartmıyor. Frida'nın sevgilisi olduğunu da saklamıyor. Neyse bu müthiş ses insanın içine işliyor Fado gibi. Ağlıyor, aşık, inliyor ama denemeye değer mutluluk veriyor. Bu gün kendisini mutlu edememiş olanınız var sa yada bir kere daha mutlu olsam fena mı diyen varsa denesin. Pişman olmayacağınıza eminim.
Okunmak ve yorum almak üzere.............

3 yorum:

  1. Şu şahane sein en şahane müziğini paylaşsana biz diğer cahillerle.
    Bu arada bugün beni mutlu eder misin lütfen?

    YanıtlaSil
  2. MUHTEŞEM...
    FRIDA'NIN HAYATINI HEP ACIKLI BULURUM, AMA TUHAF Bİ ŞEKİLDE DE BEĞENİRİM, FİLMİ İZLEMEME RAĞMEN İÇİNDEN CHAVELA VARGAS'I ÇIKARAMAMIŞIM, ALIP İÇİNDEN BENİM YAPMAMIŞIM, BAK HATIRLATTIN GÜZEL OLDU :))
    BU ARADA BLOG HEVESİM VAR,AYIRACAK ZAMANIM YOK, HEP KEŞKE DİYORUM ŞİMDİYE KADAR YAZSAYDIM, ÇÜNKÜ ÇOK YAKINDIR ÇIKILACAK BU DEPRESİF DÖNEMDEN VE SIKINTILI ZAMANLAR DA HATIRLAMAYA DEĞERDİR... , GALİBA GAZA GETİRENLERDEN BİRİ DE BENİ ÇOKK YAKINIMDAKİ BU GÜZEL BLOG...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim o güzel yorumlarınız için.Mazerete hiiiç gerek yok.İste yeter mutlaka yazacak vakit bulursun.2 bebekliler bile yazabilirken : )

    YanıtlaSil