6 Aralık 2010 Pazartesi

HACHIKO



Uzun zamandır seyretmek istediğim bir filmi sonunda bu gece seyrettik. Çocıkları yıka, yatır tam ohh diyecekken salona geldiğim de salonda sevgili eşim yine bitmek tükenmek bilmeyen futbol yorumlarını seyrediyordu. Ümitsizce "film seyredelim mi ? " dedim ve "Oluuur " dedi.
Hachiko harika bir köpek hikayesi. Hikaye gerçek, Japonya'da yaşanmış ama tabii ki Amerika'lılaştırılınca ve bir de dünya yakışıklısı Richard Gere başrolde olunca ,tam bir pazar keyfi oldu. Filmde ki köpek müthiş sevimli ve akıllı. Köpek sevmeyenler bile seyretse,  bence filmden sonra köpeklere daha sıcak davranırlar. Ben seyrederken biraz ağladım , ohh şöyle yandan yandan çaktırmadan gözümü sile sile. Bir de köpek hasretim depreşti. İstiyorum ama daha zamanı var ,bir gün olacak. Anlıyacağınız şiddetle tavsiye edilir. Zevkle seyredeceksiniz hatta çocuklarla seyretmeli ,ben ikinci turu benim çeteyle yapmaya karar verdim. Have fun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder