11 Aralık 2010 Cumartesi

Şu Bilinçaltı denen şey.....

Enteresan bir video sunacağım. Bizim şu bilinçaltı nasıl etkilenirmiş ne kolaymış dedirtiyor insana. Hiç te komplo teorisi falan değil aynı oyun bence hayatımızın her alanında uygulanıyor. Politika , ekonomi , sosyal hayat hepsi hepsi böyle oyunlarla yönlendiriliyor. Bence hele şu son dönemlerde toplumun şeklini çok güzel çiziyor birileri. Eğitim : at çöpe , Sağlık : soygun , Gelenek : kaldımı o da ne ? , Türkçe : Sadece Türklerin anlıyabildiği dil ?(yabancılara Türkçe kursunda bizim unuttuğumuz bir dil öğretiliyor ki onların konuşma lisanını öğrenmesi yıllarını alıyor) , Karşısında ki insana saygı : Ohooooo onu unutalı çok oldu .
Çok detaya girmeden şu saygıya değinmek istiyorum. TV denen şu aptal kutusundan nefret etsem de , istemeden olsa da insan göz ucuyla takılmadan edemiyor. Ehh benim tespitlerim sırasıyla şöyle : Türk milleti saygısız, dedikoducu, kafası atmaya görsün elinden kimse kurtulamaz, bağırır , çağırır, küfür eder bir de adamını buldu mu ceza falan ödemez. Bu şekil bize nasıl yapıştırılıyor           1 : TV 2 : Gazete
TV uyi geçelim seviye belli, gazeteler onları al birini vur öbürüne. Şu koca koca köşeleri olan o kadar çok seviyesiz yazar var ki, küfür kafir, iğrenç imalar öffffffffff

Ben ne isterim : Şu aşağıda izleyeceğiniz video daki taktik güzel şeylere uygulansa. Halkın bilinç altını tam tersi etkilesek : seviyeli , birbirine selam veren , saygıllı, kimsenin hakkını yemeyen, konuşma şekli (yada yazma dili) çoook elit , asil, eğitici olan kültürlü insanlar haline getirsek.Ne güzel olur memleket , ne güzel ...... 

 Gelelim bu sıkıcı yazıyı neden yazdığıma :
1 ) Kış geldi ,hava iğrenç sıkıcı.
2 ) Bu gün aldığım gazetede ki çoook eskiden takip ettiğim sonra artık yazıları fena deyip vazgeçtiğim bir yazarı okudum. Ondan vazgeçme sebebimi hatırladım seviyesiz şey. Böyle adamlar bu işten para kazanıyor. Bu tarzı bir de ucuz Türk filimlerinde görünce bu kadar da olmaz deriz. Aslında oluyor keşke olmasalar.
Anlıyacağınız asıl sebep o adam , vazgeçmiştim neden bir daha okudum ki ? Nasıl unuttum bir kere yıkanılan suda ikinci kere yıkanılmayacağını. Siz siz olun atasözlerimizi hiiiiç unutmayın.

http://www.izlesene.com/video/ne-kadar-kolay-kandiriliyorsun-seyret-ogren/2624437/facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder