7 Aralık 2010 Salı

UNCONDITIONALLY MUST BE DONE .......




Bu fotografı  paylaşmadan olmazdı. Sonuçta ben beğendiğim ,zevk aldığım şeyleri paylaşmak için bu işe başladım. Tumblr da takip ediyorum sevensnowflakes, çok iyi çalışmaları var. Bugün beni bu çok etkiledi. Ehh söylemezsem çatlarım Unconditionally must be done .... herkes bulmalı , keşke bulsa. Ama bazen etrafıma bakıp üzülmüyor da değilim hani .Öyle insanlar var ki ot gelmiş ot gidecek, ne diye yaşıyor yer kaybı. Yok bu çok ağır oldu tamam, ne hacet tabii ki vardır varlığının bir sebebi, vazgeçilmezi olduğu insanlar yada o olmasaydı sistemde bir eksiklik olur du mutlaka. Ama işte söylemeden yapamıyorum biraz daha etraflarına baksalar ne bileyim güzellikleri görmeye çalışsalar. Olmaz mı? Bu görgüyle falan alakalı (lütfen a la' ka diye okuyalım) değil. İçten gelecek, güzellikler insanı çekecek, hayatına girerse güzelleştirecek  bunu bilecek, bunu bilecek ki insan etrafına baksın. Ve tutkuyla bağlanacağı bir şeyi ölmeden mutlaka bulsun. Bu yeni yılda mutlaka bulmanız dileğiyle .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder