14 Aralık 2010 Salı

Mutlu yıllaaaaaaaaaarrrrr sizeeeeee.........




Şu 2010 u hiç mi hiiiç sevmedim. Aman gelen gideni aratmasın ama ne olur artık bu sene çooook güzel geçsin. Benim dileklerim her zaman tüm dünya içindir. Hepimize önce sağlık sonra refah ve mutluluk getirsin. Yılbaşı hazırlıklarım ev dekorasyonu konusunda tamam. Genelde 1 Aralık dedin mi benim evde bir parti havası eser ama bu sene biraz geç kaldım. Ama yine de ev ok. Geriye sadece hediye işi kaldı. Bu sene öyle Seychelles falan yapmayalım evde olalım dedik. Zaten oldum olası şu geceden pek hoşlanmam. Şartlı reflex : gezilmeli, şık olunmalı ve deliler gibi eğlenilmeli. Daha neler o öyle siparişle olmuyor bende.




ASLINDA ŞU YENİ YIL SADECE " JOY " GETİRSİN HEPİMİZE. ZATEN O GELDİ Mİ GERİSİ ÇOKTAAAN GELMİŞ DEMEK DEĞİL Mİ ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder