13 Aralık 2010 Pazartesi

Haydarpaşa ...........




Haydarpaşa yandı bitti ama 2010 kültür başkenti etkinliklerinden birisi olarak akşam dış cephesinde ışık ve video gösterisi yapılıyor. Yanmadan önce olabilseydi müthiş denirdi. Ama şimdi biraz İRONİK oluyor. Gar çok güzel ve etkileyici bunu zamanında yataklı tren ile Ankara yolculuklarımda öğrenmiştim. Her vapur kullandığımdaysa hayran hayran incelerdim Haydarpaşa garını. İçime mi doğmuş ne ? En son pek bir içten bakmıştım.
Halk arasında elin gavuru neler yapıyooooo denir ya tam öyle birşey haber vereceğim. Orient express sayfasını sizinle paylaşıyorum bir ara bakın. Adamlar özel turlar yapıyor offfff . Hani ölmeden yapılması gerekenler listesinde ki tren yolculukları bölümüne eklenmesi gerekenlerden birisi bence. Biz değerlerimizin kıymetini bilmezken .....Ne zaman adam oluruz ben görürmüyüm o günleri bilemem ....: (((
Yine biraz negatifliğim üzerimde sanmayın aslında bir güzellik paylaşmak istemiştim. Yanlış anlaşılmış isem aff ola ................

2 yorum:

  1. sayfanın yeni haline bayıldım. Ama şu Orient Express web sitesinin linkini de vermeliydin. Biz takipçilerin için daha rahat olurdu. Şimdi google a yaz bul, tıkla, pofff...

    YanıtlaSil
  2. soooooooooo sorry işte http://www.orient-express.com/ süper sayfa . yeni sayfamıda güle güle takip edin : )

    YanıtlaSil