22 Aralık 2010 Çarşamba

Kaç gün kaldıııııııı



İstesem de öyle çocukluğumda ki gibi kaç gün kaldı diye sayamıyorum. Hayat artık daha hızlı akıyor. Yakalamak değil derdim sadece keyifli yaşamak. Herkese de bunu tavsiye ederim. Sadece yaşayın , anı yaşayın sadece bu anı. Çok kasmadan , plan yapmadan yaşamak lazım. Oluruna bırakmak lazım hayatı . Eskiler "Her işte bir hayır vardır." der ya. Doğru. Ama !  Amaaaaaa ! bazı hayalleri olmalı insanın birşeyleri elde etmeyi istemeli hayatta. İşte bunun içinde , somonlar gibi akıntının tersine yüzmeli , yüzebilmeli. Öyle akıntıya bırakırsa kendini olmaz , sistem bozulur. Yaşam ziyan olur.
Eeeeeeeee bu engin cümleleri neden sarf ettim şimdi ben ? Yeni yıl geliyor o gece hepimiz için çok güzel geçsin, hatta yeni sene okadar güzel geçsin ki sakın geçen seneyi aratmasın. Hepimizin hayalleri olsun ve gerçekleşsin , biz de istemeyi ve elde etmeyi bilelim.
Biz o gece evde olacağız . Yüksek bir mercii den komut geldi yoğun hazırlanmalıy mışım ! açık büfe yapıp bütün gece devam eden bir servis sunmalıy mışım ! Ehhh emir büyük yerden olunca elim mahkum yerine getireceğim. Menüyü hazırlasam iş bitti diyeceğim .
Çok hoş bir çalışma paylaşmak istiyorum . Ama malesef yine isimsiz. Zaten sanat değil ticari bir iş ama eğer ben sahip olsaydım , sanat eseri muamelesi gösterirdim. Ve senelerce bizle olurdu. Benim seramik ile beraber cam hayranlığımı duymayan bilmeyen kalmadı. Cam çalışma paylaşacağım. Hadi Paşabahçe yi kapattılar aldılar İstanbul'dan götürdüler. Hiç mi usta kalmadı ? dedirtiyor insana şu piyasada ki işler. Yazık atölye mi yoook , usta mı yoook , pazarlama mı yoookkkkk ? Bilemem.




Ama bir tek şunu yazmadan geçemiyeceğim keşke çok olsalar heryer cam ustası dolsa, taşsa. İşler konuşulsa nam-ı değer Türk cam sanatı geri dönse. Tıpkı bundan çoook seneler öncesinde ki gibi. Belki birgün . Kim bilebilir ? Bu resimdeki işlere bayıldım yapanın ellerine sağlık. Neyse ama umut var çalışan ve isteyen çok var. Hepsi somonlar gibi tersine yüzsün ve başarsın tek dileğim bu . Tersine yüzüp hayallerimize ulaşmak üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder