8 Ekim 2011 Cumartesi

Great Idea.............

Elalemin sayfalarında görüp içim gidiyor. Her sene resim çekip dizi haline getirenlere bayılıyorum. Benimkiler büyüdü desem de bu saatten sonra bile başlasam çok tatlı olacak eminim. Bir de aşıklar var ki aman aman....
Ben şimdi harmanlayıp tek proje haline getireceğim ve 2011 yılından itibaren başlıyorum. Sizinle de paylaşacağım söz.


Bu ekteki foto yabancı bir blog dan alıntıdır ben bu fikre bayıldım ama değişiklik yapacağım ve çocuklarla beraber aynı pozu vereceğim. Bu çift her sene yıldönümlerinde bu pozu vermiş. Bir önceki senenin resmini ellerine alarak . Sonsuzluk hissi uyandırdı ben de sanki karşılıklı iki aynada aksini takip etmek gibi.Tatlı bir anı olacağına eminim...............EEEE bir de anlam yükleyelim : mutluluğumuz will go on n on n onnnnnnnn.......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder