20 Ekim 2011 Perşembe

TERÖR






Türkiye üzerinden oynanan oyunların sonu gelmeyecek mi? Terör tekrar vurdu. 24 şehit 18 gazi dün geçerli olan bilanço. Asarız , keseriz 10 katını alırız demek yetmiyor. Başka bir çözüm bulunmalı. Sabah işe gelirken radyoda bir spiker bu yorumu getirdi " benim vatanımdan 1 şehit bile çıksın istemiyorum artık. 10 katını onlardan yani bu PKK illetinden bugün alsak ne fayda? tekrar tekrar devam ediyor bitmiyor " dedi.
İlk önce kızdım ama haklı bu işin kökü kazınmalı. Sadece evde oturup TV seyrederken ailelerin halini seyrettikçe ağlayan ben kahroluyorum. Ve lanet okuyorum. Bir de üstüne TV de seyrettiğim tek dizi TRT 1 de ki " Sakarya Fırat "var ki hepinize tavsiye ederim. Onu da genelde gözlerim dolu seyrediyorum. Gerçekler yansıtılıyor. 
Ama gerçek hayatta şehit aileleri ile ilgili haber sadece cenaze evi ve ağlama haberleri oluyor. Öncesi sonrası yok. Bir Şehit babası bu sabah çığlık atarak " ateş bu eve düştü ama düşmesin hepimizin evine düşsün " dedi. En can alıcı yorumlardan biriydi bence. 
Buradan hep güzel şeyler yazmak isterim hele hele politika hiç yazmam ama bu yazılmalı. İçimiz yanıyor . Tüm şehit ailelerine sabır diliyorum. Hala "  Vatan sağolsun . Şehidimin kardeşi ve ben de hemen cepheye gitmeye hazırız ." diyebilen babayı da anlamakta güçlük çekiyorum. Bu nasıl bir vatan sevgisi. Bu sevginin kırıntısı politikacılarımızda olsa bu illetten çoktan kurtulurduk. 
Bir de takıldığım başka bir konu ise Şu Kürt kökenli sanatçıların demeçleri oluyor. Şehit haberlerine utanmadan Kürtlerde öldü nasıl diyorlar. Neden o zaman kendilerine PKK lıyım demiyorlar. Unutmamaları gereken bir konu var : Bu memelekette Kürt vatandaşlarımız var ama PKK lı değiller . Heee bir de PKK lı teröristler var ve onlar da Kürt. Sonuç bir kefe de değiller. Herkes yerini bilsin. Eğer sen sanatçı olarak PKK sempatizanıysan da utanmadan çekinmeden açıkla. Ama yapamazlar ,  o zaman aç kalmaktan, dışlanmaktan korkarlar.
Bütün acıları paylaşıyor ve sonunun gelmesini diliyorum.
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder