9 Ekim 2011 Pazar

Love .........Fashion...........Converse..........

Converse ' i lise yıllarımda sevmeye başlamıştım. İlk aşkım Adidas ın  Stan Smith modeli, düz beyaz deri, bir LASTİK PABUÇ  ( ama arkası mutlaka ve mutlaka lacivert - ki o zaman yoktu ) hep babama sipariş verirdim o yurt dışından getirirdi. Sonra Dia-dora cı oldum ama tabii ki onun da bir enteresanı olacak. Yumuşacık ipek gibi beyaz deri, üzerinde diadora nın logosu diyeyim, Y harfinin yan yatmışı gibi birşeydi o da oksitli dore boyalı. Aman allahım o ne havalı bir şeydi bilemezsiniz. Bir de kanguru derisi derlerdi bilemem ama müthiş yumuşacık birşeydi.
Ben bunları giyerken bizim lisedeki kızlar Kapalı çarşıdan aldıkları rengarenk Converse lerle gelirdi okula. Hatta bizim kolej çok sıkı, deli gibi disiplinli oldığundan lise hayatımız boyunca mezun olduktan sonra kendi okulumuzu açmayı hayal ederdik. Buda yetmezmiş gibi açmayı planladığımız kolejimizin formasını durmadan değiştirsek te ayakkabı mecburiyeti kuralımız hiç değişmezdi : rengarenk Converse. O zaman yeni çıkarttıkları bir modeldi, ayakkabının her parçası başka renkti anlıyacağınız palyaço ayakkabısı gibi birşey ama yasak yaaa ne cazipti anlatamam. Sonra bende lise biterken yarım Converse edindim ama yine de oldum olası deri sevmişimdir.
Neyse bu LASTİK PABUÇ tarihçemi anlattıktan sonra gelelim aşık olunası bir converse e. Missoni dizayn etmiş.


Pek moda yazmıyorum sayılır ama bunlara bayıldım. Bulsak ta edinsek ..........Hazır ......Lastik Pabuç ..... demişken, anlatmadan olmaz. Sevdiğim bir arkadaşım teenage olan yeğenine lastik pabuç dediği bir gün azarı işitmiş : "Yaaa teyze şööle söyleme, spor ayakkabısı o. Yyaaaaaa yaşlı olduğun ortaya çıkıyor."  demiş.
Ne yapalım bizim zamanımızda öyleydi........... I love my lastik pabuç s .....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder