11 Ekim 2011 Salı

The Tree of Life



Bir film seyrettim ve .......... Hiçbir şey olmadı , beni vurmadı , aslına bakarsanız kısaca                          " ANLAMADIM " Filmin DVD sini görünce atladım hemen aldım. O akşam eşim geç gelecek ti ben de kardeşimi çağırdım. Ohhhh pijama partisi gibi çocukları yatırdıktan sonra hemen oturduk filmeeee.






Oyuncular yeter , çekim ne güzel , müzik müthiş diyerek seyretsek te film ağır. Hem de ne ağır offff
Ama asıl benim sinirimi bozan tarafı : tam kardeşime bir şey söylerken ekrana bakmadımmmm ve  PAT film bitti. Bu film ne dedi , sonu nasıl bağlandı , ben de koca bir boşluk. Sizden ricam bir seyreden var mı ? anlayan var mı ? Lütfen bana anlatın. Merakla cevaplarınızı bekliyorum. Uyarmadı demeyin sonra ,  bu ağır film 1950 ler Amerika'sın da geçiyor ve az konuşmalı , uzuuuun uzuuuun bakan insanların filmi.  Eskilerin tabiriyle " Hasretle sizden gelecek cevabı beklemekteyim : )" Okunmak ve yorum almak üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder