Tamam, " Everything happens for a reason " ama bazı şeylerin sebeplerini bulamıyorum. Sonradan bile algılıyamıyorum. Neden ?
Komik milletiz. Bir şey üretiriz yada satmak istediğimiz iyi bir servis vardır, deli gibi çalışır en iyisini yaparız reklam bütçesi ayırmadığımızdan satışlar fosssss çıkar. Bu genelde eski kafa Türk aklı olarak piyasada devam eden bir durumdur. Ama tam tersine bu gün şahit oldum (-ki daha komik bir durum oluyor ) paylaşmazsam çatlarım.
Efendim, isim vermemek lazım mahkemelerle uğraşmayalım. Kablolu yada kablosuz iletişim kurmamızı sağlayan deliler gibi reklam yapan bir şirket var. onun bir kampanyasından faydalanmak üzere caddebostanda ki merkezlerine gittim. İyi bir servis aldıktan sonra her işin orada yapıldığını ama benim TV paketimi Göztepe nin yaptığını öğrendim.
İki çocuk elimde, düştüm yollara. Danışmada ki genç, danışanların topunun zekasının bayağı geri olduğuna kanaat getirmiş olacak ki halkı hafif yollu azarlıyor. "Şuradan sıraya geçin" dedikten sonra ( bu arada zaten başka yerden sıraya istesenizde giremezsiniz) eminim ki sadece Türkiyede yapılan bir iş olarak bizim için (- nedense , beceremeyiz sanıyorlar sanırım) makinenin düğmesine basıyor ve makinenin altından sıra numaramızın yazdığı kağıt parçasını almamızı sağlıyor. Neyseeee hafif gerzek muamelesi görüp kağıt elimde sıramı bekledim. Reklamlara göre o müthiş paketi alacak ve sınırsız internet + TV yayını + telefon neredeyse bedava veeee süper hızlı olacaktı. Ama o iş öllleeee kolay değilmiş. Benim ile ilgilenen memur önce telefon numaramı alıp bir şey öğrenmek üzere, gitti gelmez uçtu konmazzz oldu.
Sonunda geldiğinde aynen şunları söyledi : Şimdi ana vericiye en fazla 850 mt uzaklıkta olmam gerekiyormuş. Daha uzağa yayın yapılamıyormuş. Bizim ev 1150 mt uzaklıktaymış ki bu bizim TV seyretmemizi imkansız kılarmış. Ama ara sıra bizim telefon kutularına bir parça ekleniyormuş eğer o eklenirse seyredebilirmişiz.
Ben haklı olarak " Ben şimdi bu formların tamamını doldurdum ve talebimi size iletiyorum. Siz bana şimdi o parçanın ne zaman takılacağını söylermisiniz ? " dedim. Cevap şaka gibi : " Heeee yoooooo söyleyemem. Onun ne zaman takılacağı hiç belli olmaz. Ama siz şu numarayı düzenli olarak ayda bir falan arayın telefon numaranızı söyleyin gücünü sorun yükseltilmiş ise tekrar bize gelip başvurun " dedi. Ben de sinirlerim çekilmiş bir halde " Yok canım , o zamana kadar TV seyretmenin başka bir yolunu bulurum herhalde " dedim.
Unutmadan açıklamasının bir yerinde de zaten telefon görüşmelerinin hiç sağlıklı olmadığını, durmadan koptuğunu, bunun sebebinin ise internet üzerinden olduğunu söyledi. Yahu siz değilmisiniz o reklamları yapan " şöööleeee güzel yayın bööööleeeee hızlı internet bööööleeeeee çok telefon görüşmesi bedava "
Sonuç ben ne zaman bu gibi işlerle uğraşsam her seferinde ayrı bir fıkralık olay yaşıyorum. Tez vakitte herşeyi online yapabildiğimiz bir düzen diliyorum. Yoksa bu kafa ile iş yapmak çooook zor.
Şimdiiiii, yazımın başında ki Neden ? sorusunu tekrarlıyorum. Bu sorumun içinde görevliler, yetkililer neden telefonda doğru ve yeterli bilgi vermeden başından savar yatıyor. Sonuç ben bugün toplam 2.5 saat harcadım ama ilk telefon açtığımda benim hattımın gücünün önemini anlatıp, bakıp uyarabilir yada şu numarayı arayıp öğrenin diyebilirdi. Danışmadaki görevliler neden o düğmeye basıyor ? Neden ? Bu arada o gördüğünüz kampanyaların ve hediyelerin tamamı hayatında ilk kez telefon hattı alacak insanlar için, siz eğer eski müşteri iseniz size hiiiiiiç birşeycik yok haberiniz olsun....................
Neyse, Cevabı bulan yada bir bilen varsa lütfen buradan hepimizle paylaşsın. Efendim okunmak ve yorum almak üzere..................
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder