5 Ekim 2011 Çarşamba

TESPİTLER....VE........HAYALLER..........



Bu ara en büyük hayalim evimin dekorasyonu ile oynayabilmek. Ama yeni kanepe almalı, sandalyeleri değiştirmeli, koltuklarımı da yeniden kaplamalı. Ehhh elim değmişken mutlaka ve mutlaka duvarlarımdan bir tanesini duvar kağıdı ile kaplamalı......................
Listem uzayıp gidiyor, ciddi bir sponsor bulmam lazım : )) Ama bu foto en büyük iki arzumu içeriyor. Klasik kulaklı berjer hemde mavi (- benim ki daha geniş olacak) veeee önünde oturan sevimli. Kaldı ki o biraz daha uzun vadeli hayal gibi....Evde babamız kararlı bir şekilde bahçeli ev şartı koydu. Neyse o bizim iç sorunumuz diyeyim. Ama gerisi bu sene yavaş yavaş yapmamı bekliyor. İnsan evini sevmeli herşeyiyle sevmeli ok ama bana bazı şeyler batmaya başlayınca evden de soğuyorum. Silkelenmeli ve çalışmalara acilen başlamalıyım.......






Tespit 1 ) Kahvenin kırk yıl hatırı var tamam ama günümüzde kimsenin kimseye hatırı yok. Eskiden annemlerin arkadaşlarına ( haftaiçi dahil ) yemekten sonra kahveye gitmek diye bir adetleri vardı. Kimse aman yarın okul var işten yorgun geldim falan filan uzatmaz hemen giderdi. Amaç görüşmek ve tatlı sohbet ise neden olmasın. Ama yoook günümüzde kalmadı hep yorgun ve hep bakarız sonra da arkadaşlarla görüşmeye kalkınca neredeyse 24 saatlik durumlar...................Sıkıcı.....Eskiye özlem başladı mı ? yaşlanıyorsun demektir. O zaman düz mantık : ben yaşlandım....eski adetleri istiyorum.




Tespit 2 ) Eskiden aileler daha sert davranırdı çocuklarına. Şimdi kişilikleri gelişsin diye 1.5 yaşında ki çocuğuna garsonu bekletirken " ne yersin canımmmmmm " diyen ebeveynlerrrrrr. Yaşları büyüdükçe yandık demeye başladılar. Böylece etrafta ukala ve ebeveynlerine gayet terbiyesizce konuşabilen, konuşan ve terslenmeyen çocuklar görür olduk. Eskiye özlem evet özlüyorum. Biraz anne baba olmanın farkının , onların arkadaşı olmadığınızın farkına vardırın.......... Çocukları antipatik büyümüş te küçülmüş cüceler haline getirmeyin ne olur...............
Okunmak ve yorum almak üzere...................




2 yorum:

  1. Hemen hemen her konuda olduğu gibi bu konudada haklısın sonuna kadar yanındayım.....

    YanıtlaSil