26 Ekim 2011 Çarşamba

MI PIACE TUTTO ITALIANO.......*






Bu da nereden çıktı şimdi demeyin. Fonda İtalyanca bir şarkı dinlerken aşkımı itiraf etmeliyim. Bayılıyorum, hayranım ya da Ayhan Sicimoğlu'nun değimiyle " hastasıyım " İtalyan olan herşeyin. : )
Şimdi hazır uçmak gitmek lazım derken oraları hayal etmek peeeek iyi geliyor bana. Bir de çok lazımmış gibi bir sayfanın takipçisiyim -ki onlarda bana hergün positano'dan bir foto yolluyor. Hafif mazoistlik gibi gelebilir ama çok güzel memleket ben ne yapayım.

* Mi piace tutto Italiano : İtalyan olan herşeye bayılıyorum.



Uçmak, gitmek lazım dedim ya bu benim durumum bizim ailenin tabiri olan ÇITÇIT OLMAK tır. Bu tabirim benim canım lokum kardeşim Mısra uydurmuştur. Kaç yaşındaydı hatırlamıyorum ama küçücüktü ve ellerini ve ayaklarını iyice uzatıp " üffff çıtçıt oldum " demişti. O günden beri  bizim evde sıkılmak , bayılmak , bir fena olmak hepsine çıtçıt olmak denir. Bütün yakın çevremizde bilir ve hatta onlarda kullanır. İşte ben çıtçıtım.





Bu çıtçıt olmak ancak bulunduğun mekandan ( - ki o beni kesmiyor bu aralar) ya da şehirden uzaklaşırsan geçer. Bu böyle bir rahatsızlık. Mutsuz haberler , gün aşırı ağlayan biri olmak sebebi ise hepimizin acıları. Şehitler, deprem....... Bir de üzerine abuk subuk yorumlar ve komplo teorileri............... Offff offfffff
Hava da sisli puslu kapalı ...... İğrenç kış geliyor yağmur çamur. Lapa lapa kar yağsa, trafik aksamasa, manzara muhteşem olsa OK anlarım o zaman bu soğuğu çekmeye değer ama bu  Iııııı Ihhhh olmuyor sevmiyorum. Neyse gelelim güzelliklere , madem içim bu kadar karardı tedavi lazım. Gidemiyorsan hayal et mantığımla nereler gidiyorum bir bilseniz. Nette surf yaparak gitmiş kadarım. Ben gezdiğim yeri yalayıp yutuyorum o da yetmiyor insanların yorumlarını da okuyorum. Şimdi yolculuğa çıkıyorum anlıyacağınız İtalya'ya gidiyorum oradan Bhutan yapıp döneceğim. Bir ara seyahat-name mi yayınlarım. Acılarımız ve sıkıntılarımızın rahatlıkla üzerinden gelmek gelebilmek için dua ediyorum. Okunmak ve yorumlanmak üzere......... Pink Martini " Aspetta Mi " dinliyorum tavsiye ederim su gibi ............Aspetta mi : Bekleyebilirim Şarkı sevgilisine hitab ediyor ama biz de huzuru bekliyoruz TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE YAŞAYAN TÜRK MİLLETİ  olarak.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder